Serwis a koronawirus - jak pracujemy? | Mazda PRO-MOTO
17-03-2020Dostajemy wiele zapytań od Was dotyczących pracy serwisu. W trosce o zdrowie Wasze oraz naszego Zespołu wprowadziliśmy następujące zasady pracy:
- skróciliśmy czas przyjęcia do serwisu, większość formalności załatwiamy zdalnie (mail lub telefon);
- auta Klientów są ozonowane przed i po usłudze serwisowej;
- nasi pracownicy używają rękawiczek i maseczek ochronnych;
- standardowo foliujemy fotel kierowcy, kierownicę i drążek zmiany biegów;
- używamy płynów dezynfekujących;
- poczekalnia została zamknięta.
Wprowadziliśmy wszystkie środki bezpieczeństwa rekomendowane przez WHO i GIS:
- nasi Pracownicy zaopatrzeni są w rękawiczki jednorazowe i maseczki;
- zachowujemy bezpieczną odległość min. 1,5 - 2m;
- regularnie dezynfekujemy wszystkie powierzchnie;
- przed wejściem do naszej firmy, wszystkich prosimy o dezynfekcję rąk środkami, które znajdują się przy drzwiach.
Odpowiemy na wszystkie pytania, zachęcamy do kontaktu:
tel: 32 250 11 00
mail: [email protected]
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od pn.- pt. 8:00 - 17:00 i sobota 8:00 - 14:30.
Wszystkim życzymy zdrowia i dbajcie o siebie!